La Fira Internacional de Circ de Catalunya Trapezi 2025 celebrarà la seva 29a edició del 14 al 18 de maig a la ciutat de Reus. Durant aquests cinc dies, la capital del Baix Camp es convertirà en l'epicentre del món del circ, per on desfilaran més d'una trentena de companyies que mostraran les novetats del sector. Enguany, la programació comptarà amb caps de cartell internacionals, com la companyia Cie Bêtes de Foire amb l'espectacle 'Décrochez-moi-ça'; Cirque Pardi, amb la proposta 'Low Cost Paradise', que s'estrenarà a la carpa del Parc de la Festa, o Les Filles du Rard Palle que portaran 'La Rueda Giratòria'.
Pel que fa al circ català, destaca l'estrena mundial de Tenet, un nou col·lectiu de porters acrobàtics, que serà l'espectacle inaugural a la plaça Mercadal. També la companyia Pepa Plana, amb una estrena Teatre Fortuny. D'altra banda, la companyia Carpe Diem serà la responsable de les activitats per a escolars.
L'edició d'enguany ha volgut donar veu a temes com la conciliació i la maternitat, programant espectacles com 'Vida Tarodial' de Roserai Circ, que aborda la maternitat i les dificultats que afronten les mares artistes per equilibrar la seva vida personal i professional.
A més, per primera vegada en la història del festival, la programació ha assolit un equilibri de gènere, amb 49 dones i 45 homes entre els artistes participants.