Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

L’alcalde de la Pobla de Montornès i dos regidors renunciaran al seu càrrec

El tercer tinent alcalde, Enric Vicens, assumeix l’alcaldia accidental

L'alcalde de la Pobla de Montornès, Francesc Larios, deixarà el seu càrrec L'alcalde de la Pobla de Montornès, Francesc Larios, deixarà el seu càrrec ARXIU / INFOCAMP
Vida Municipal ACN
Dimarts, 04 Febrer 2025 17:40

L’alcalde de la Pobla de Montornès, Francesc Larios, i la primera i el segon tinent alcalde, Chelo López -Ibarra i Daniel Guillén, han presentat la seva renúncia, segons han confirmat fonts consultades per l’ACN. El batlle i els dos regidors tenen previst oficialitzar la renúncia de la seva acta en el ple extraordinari que se celebrarà aquest divendres al migdia. Les mateixes fonts consultades han explicat que entraran a formar part del govern municipal d’ERC les tres persones següents de la llista electoral i que la dimissió es deu a qüestions locals.

El fins ara tercer tinent alcalde, Enric Vicens, ha assumit l’alcaldia accidental. Els republicans encara no han decidit qui ocuparà finalment l’alcaldia.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix-nos a Bluesky

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

@infocamp.cat