Després de tres anys de feina, mig centenar d’entrevistes i hores de documentació, demà divendres 13 de desembre es presentarà el llibre “Futbol a Altafulla, més de 100 anys fent història” que recull la història del futbol al municipi. Més de 500 persones surten al seu índex onomàstic a través de les quasi 200 pàgines de l’obra que ha escrit el periodista Òscar Ramírez Dolcet i que edita La Banya Edicions.
Antics presidents del Centre d’Esports Altafulla, jugadors de fa unes dècades i exentrenadors s’han sumat a aquest llibre coral que recull les veus dels protagonistes actuals, de la junta directiva del club groc i negre, els seus tècnics, jugadors i jugadores.
L’obra “defuig de polèmiques i se centra en la part més històrica del futbol altafullenc, a través de les aportacions del més de mig centenar de personatges entrevistats i de les aportacions de material fotogràfic que altres persones han fet al llarg dels tres anys que ha durat el procés fins a arribar a la publicació”.
La presentació tindrà lloc a les 19 h al Casal de la Violeta, i comptarà amb la participació de l’autor del llibre; el president del CE Altafulla, Francesc Julià; i l’actor i exjugador del club Carles Francino; a més d’altres protagonistes del club de les últimes dècades. L’acte és lliure i es podrà comprar el llibre allí mateix.