Ja està disponible la nova edició del flyer de les Propostes En Pot Petit 2025 per descobrir la Conca de Barberà. Aquesta nova edició inclou una selecció d’activitats úniques i autèntiques dissenyades per a grups reduïts, amb l'objectiu de mostrar els tresors culturals, naturals i gastronòmics de la comarca.
Amb aquest nou flyer, els visitants podran conèixer totes les experiències a mida que permeten una connexió més profunda amb l’entorn i la seva gent, tot promovent el turisme sostenible i de proximitat.
Aquest projecte és fruit del treball col·laboratiu entre les empreses i entitats adherides a la Xarxa de Turisme Sostenible de la Conca de Barberà (XatsConca) i respon a la necessitat de diversificar l'oferta turística de la comarca. A partir d’un enfocament de turisme sostenible, les Propostes En Pot Petit permeten viure la destinació d’una manera propera i immersiva, apropant els visitants a la cultura, el patrimoni natural i gastronòmic, i el benestar.
Experiències a mida per a cada viatger
Les activitats incloses en aquest flyer abasten un ampli ventall d’interessos i sensibilitats. Des de tasts de vins exclusius fins a rutes històriques, tallers artesanals i experiències de benestar, cada proposta està pensada per oferir una connexió profunda amb l’entorn i la seva gent. A més, algunes activitats estan programades en un calendari, mentre que d’altres es poden gaudir al llarg de l’any. Això permet als visitants planificar la seva estada amb antelació i aprofitar al màxim la seva visita a la Conca de Barberà.
Les activitats
- Castellfollit. Sorgit de l’interior de la Terra amb la Cooperativa Reboll al Paratge Natural de Poblet
. El passeig de les orquídies. Ecosistemes sensibles amb la Cooperativa Reboll a Montblanc, Vimbodí i Poblet
- Mas d’en Llort, ecosistemes de l’art rupestre amb la Cooperativa Reboll a Rojals
- Molins de la vila, on l’aigua és recurs i vida amb la Cooperativa Reboll a Montblanc
- Descobrim els secrets del Trepat amb Celler Josep Foraster a Montblanc
- Enoturisme amb Gabor Celler –Barberà de la Conca
- La Descoberta del Trepat amb Carlania Celler a Barberà de la Conca
- Visita a la torre de tastos amb Vins Pedra – Montblanc
- Visita guiada i tast al celler modernista de Caves Portell, Vinícola de Sarral
- Viu l’enoturisme amb Aymar Celler a Vimbodí i Poblet
- Itinerari forestal terapèutic Mindfulness amb Ariadna Casas al Paratge Natural de Poblet
- Activa’t amb la natura amb Ariadna Casas
- Taller de la Prehistòria a les Coves de l’Espluga
- Taller d’excavació a les Coves de l’Espluga
- Visita guiada en família “Explora Montblanc”
- Ruta Templera i Hospitalera de l’Espluga de Francolí
- Visita guiada a La Farinera de Santa Coloma de Queralt
- Visita guiada a l’antiga botiga de Cal Jaume Punto a Santa Coloma de Queralt
- Museu Fassina Balanyà, antiga fàbrica d’aiguardent de l’Espluga de Francolí
- Oleoturisme – Suc d’oliva amb Lligams Orgànics a l’Espluga de Francolí
- Operació Regenerar amb Lligams Orgànics a l’Espluga de Francolí
- Tast generacional d’embotits artesans amb mes de 80 anys d’història amb Ca la Cova a Vimbodí i Poblet
Un turisme respectuós i sostenible
Les Propostes En Pot Petit a la Conca de Barberà aposten per un turisme responsable que prioritza el benestar del territori, la conservació del patrimoni i la connexió entre visitants i població local. Amb grups reduïts de màxim 15 persones, garanteixen experiències autèntiques i de qualitat, promovent una activitat turística equilibrada i respectuosa amb l’entorn.
Amb aquesta iniciativa, la Conca de Barberà es reafirma com una destinació on el turisme és una eina per millorar la qualitat de vida local i per oferir als visitants vivències memorables i transformadores.
Per a més informació sobre les Propostes En Pot Petit a la Conca de Barberà 2025 i per consultar el nou flyer, visiteu la web oficial del Consell Comarcal de la Conca de Barberà (https://concadebarberaturisme.cat/o a les nostres xarxes socials (@turismeconca).