Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

Rocafort de Queralt programa visites guiades al cementiri per Tots Sants

La visita guiada anirà a càrrec de Sònia Gual i es durà a terme el 26 i 27 d’octubre

Imatge del cementiri de Rocafort de Queralt Imatge del cementiri de Rocafort de Queralt GENCAT.CAT
Patrimoni Redacció Infocamp
Dilluns, 21 Octubre 2024 10:30

La regidoria de Joventut de Rocafort de Queralt impulsa la primera visita guiada al cementiri municipal per dinamitzar el cap de setmana previ a Tots Sants. És una activitat oberta a tothom, especialment al públic jove per tal de donar a conèixer el cementiri com a espai patrimonial i històric del municipi.

L’activitat, que anirà a càrrec de la historiadora rocafortina Sònia Gual, tindrà lloc el dissabte 26 d’octubre, a les 17 h (últimes inscripcions) i el diumenge 27 d’octubre, a les 11.30 h del migdia (inscripcions completes). El punt de trobada serà a la plaça de l’Església. L’activitat és gratuïta i les places són limitades. Caldrà inscriure’s a través de l’enllaç.

Conèixer de prop la història del municipi

Amb aquestes visites, es podrà conèixer de més a prop una part desconeguda de la història, cultura i tradició de Rocafort de Queralt, així com “els secrets i curiositats dels diferents cementiris que hi ha hagut al municipi”.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix-nos a Bluesky

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

@infocamp.cat