Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

El PSC reclama que la Generalitat reverteixi la “lamentable” situació dels habitatges socials que té a Campclar

Viñuales: "A part de no invertir en habitatge social, l'Agència Catalana de l'Habitatge ni tan sols manté en condicions mínimes els pocs pisos dels quals és propietària"

L'alcaldable del PSC a Tarragona, Rubén Viñuales ha denunciat la manca d'habitatge social i l'estat en què es troben molts pisos de Campclar, propietat de l'Agència Catalana de l'Habitatge L'alcaldable del PSC a Tarragona, Rubén Viñuales ha denunciat la manca d'habitatge social i l'estat en què es troben molts pisos de Campclar, propietat de l'Agència Catalana de l'Habitatge PSC
Vida Municipal Redacció Infocamp
Dilluns, 13 Març 2023 12:36

El candidat del PSC a l’alcaldia de Tarragona, Rubén Viñuales, després de diferents reunions amb entitats del Tercer Sector, ha afirmat que Tarragona està patint una manca importantíssima d’habitatge social, una competència que també pertoca a la Generalitat de Catalunya a través de l’Agència Catalana de l’Habitatge (ACH), però de la que "històricament se n’ha desentès". Segons Viñuales, “a part de no invertir en habitatge social, l’ACH ni tan sols manté en condicions mínimes els pocs pisos dels quals és propietària. Un lamentable exemple el trobem al barri de Camp Clar, on l’any 2020, es va haver d’intervenir perquè 204 habitatges propietat de l’ACH portaven més de 9 mesos sense gas. 12 escales que mostren un estat de deteriorament i una falta d’inversió vergonyosa que fan perdre la mínima credibilitat que el govern de la Generalitat pugui tindre en matèria d’habitatge”.

Viñuales ha reclamat que el govern municipal insti als companys del seu partit al govern català, que pressionin perquè es trobi una solució immediata a la situació "intolerable" que es troben els pisos socials de l’ACH a Campclar: “Des del món local, no s’ha de tenir por de reclamar, a qui calgui, allò que sigui necessari per Tarragona, encara que sigui a governs del nostre propi color polític. Ara toca moure fitxa al govern municipal, perquè pressioni a la Generalitat per trobar una solució immediata per revertir la situació lamentable en què es troben aquests pisos dels barris de Ponent”.

El candidat socialista ha contraposat aquesta situació amb l’anunci de fa unes setmanes de la ministra de Transports, Raquel Sánchez, que va anunciar una inversió de set milions d’euros per construir 126 nous habitatges de protecció oficial al futur barri del PP-10: “Des del PSC, defensem que la línia que s’ha de treballar entre administracions és la del diàleg i la cooperació, com s’ha produït amb el govern d’Espanya”. A més, Viñuales ha volgut recordar que Ricomà volia aturar aquest projecte, però "per sort" els tràmits ja estaven iniciats i les obres d’urbanització han pogut dur-se a terme amb els terminis previstos.

El PSC ha proposat que d’aquests nous blocs de protecció oficial es reservi una part específica per a les persones amb capacitats diverses.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: