Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

Kenneth Martínez (PSC) torna a guanyar al Vendrell amb comoditat

L'actual alcalde del Vendrell consolida la seva majoria amb un regidor més que el 2019

El socialista Kenneth Martínez s'ha imposat amb claredat a les eleccions municipals del Vendrell El socialista Kenneth Martínez s'ha imposat amb claredat a les eleccions municipals del Vendrell JOSEP CARTANYÀ
Vida Municipal Redacció Infocamp
Dilluns, 29 Mai 2023 00:06

El PSC del Vendrell ha tornat a ser la força majoritarìa a les eleccions municipals del Vendrell, amb 9 regidors, un més que els aconseguits el 2019. L'actual alcalde, Kenneth Martínez, revalida una àmplia majoria que tan sol necessitarà una o dues forces per garantir la majoria absoluta.

En segona posició, se situa la coalició SOM-ERC, de Sito González, que es queda amb 5 regidors, un menys que en els anteriors comicis. 

Vox entra amb força a l'Ajuntament del Vendrell, amb dos regidors; els mateixos que el PP. La resta de forces que tindran representació al consistori seran: Junts (1), En Comú Podem-PSP (1) i FEM (1).

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Anunci EAC 300x250 Advertisement

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: