Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

WEB banner 728x90 EXPROREUS 092023Advertisement

Messer inverteix 35 MEUR en una nova planta de producció a Vila-seca

La posada en marxa està prevista per al desembre de 2021

L'alcalde de Vila-seca, Pere Segura, el conseller d'Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, i directius de Messer Ibèrica, davant les oficines de l'empresa a Vila-seca, el 21 de setembre del 2020 L'alcalde de Vila-seca, Pere Segura, el conseller d'Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, i directius de Messer Ibèrica, davant les oficines de l'empresa a Vila-seca, el 21 de setembre del 2020 NÚRIA TORRES / ACN
Empreses ACN
Dilluns, 21 Setembre 2020 12:49

L’empresa Messer inverteix 35 milions d’euros en una nova de planta de producció al polígon petroquímic sud, al terme de Vila-seca. La posada en marxa està prevista per al desembre de 2021. La planta, que ocuparà prop de 5.000 m2, serà d’última generació, amb una gran columna de 70 metres d’altura per al procés de fraccionament de l’aire.

Durant l’anunci, fet aquest dilluns amb la presència del conseller Tremosa, s’ha destacat el subministrament de gasos medicinals des d’aquesta indústria als centres i hospitals de la comarca durant la pandèmia, i que la nova unitat n'augmentarà la capacitat de producció.

És la cinquena planta que construeix aquest proveïdor de gasos industrials en els cinquanta anys d’establiment al territori.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Anunci EAC 300x250 Advertisement

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: