Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

WEB banner 728x90 EXPROREUS 092023Advertisement

Els treballadors de FCC a Reus amenacen de fer protestes

El comitè d'empresa demana al govern local que rebutgi la proposta de la CUP de Reus de municipalitzar el servei

Membres del comitè d'empresa de Fomento de Construcciones y Contratas (FCC) a Reus. Membres del comitè d'empresa de Fomento de Construcciones y Contratas (FCC) a Reus. ENRIQUE CANOVACA.
Empreses Enrique Canovaca / Reusdigital.cat
Dijous, 24 Novembre 2016 07:51

El comitè d'empresa de Fomento de Construcciones y Contratas (FCC) a Reus, amb majoria del sindicat UGT, proposarà en una pròxima assemblea general de treballadors que es facin mobilitzacions “contundents” de cara a Nadal “si no queda clar ben aviat el rebuig de l'Ajuntament a la municipalització del servei de la brossa”. En un comunicat, el comitè torna a carregar contra la proposta de la CUP, després de la reunió efectuada dilluns passat, i pressiona el govern municipal perquè es pronunciï sobre aquesta qüestió de forma clara i al més aviat possible. A la vegada, denuncia el to “d'amenaça” dels representants cupaires i la seva maniobra “tendenciosa” per voler aplicar un criteri “anàrquic” de gestió del servei.

“Un procés de municipalització suposaria una precarització de totes les condicions dels treballadors, que haurien de guanyar-se el seu lloc de treball a través d'unes oposicions públiques”, indica el president del comitè d'empresa, Miguel Pérez, per després manifestar que aquest pas no suposaria cap estalvi per als ciutadans. Amb tot, el comitè d'empresa de FCC reclama informació a l'Ajuntament de la capital del Baix Camp per conèixer l'existència d'un informe que validaria la municipalització del servei, un document que encara no han signat ni el secretari ni l'interventor.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Anunci EAC 300x250 Advertisement

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: