Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

El Vendrell facilita cinc solars a la Generalitat per construir 50 habitatges públics

El consistori prioritzarà que els pisos siguin de lloguer

L'alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, aquest dimecres en roda de premsa L'alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, aquest dimecres en roda de premsa AJUNTAMENT DEL VENDRELL
Habitatge ACN
Dijous, 20 Març 2025 00:30

L'Ajuntament del Vendrell ha inscrit cinc solars a la primera convocatòria de reserva pública aprovada per la Generalitat el 18 de febrer per construir habitatge públic. El consistori calcula que s'hi podran construir cinquanta pisos i subratlla que s'hi prioritzarà el règim de lloguer. Els solars estan al carrer Francesc de Riera, al Frederic Marès Dulovol, al Ginebró i dos al Ramon Llull.

L'alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, ha considerat la cessió "un pas endavant" per incrementar l'oferta d'habitatge "assequible" al municipi. Martínez ha opinat que es tracta d'una "necessitat" a la qual cal donar "resposta urgent" perquè les famílies amb dificultats "tinguin accés a aquest dret fonamental".

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix-nos a Bluesky

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

@infocamp.cat