L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Tarragona ha signat un contracte amb l’empresa Skidata Iberica per al subministrament i manteniment dels equipaments i software per al control d’accessos als aparcaments gestionats. Arriba després que el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic hagi desbloquejat el contracte de subministrament dels equipaments per als controls d’accessos als aparcaments municipals.
Amb l'objectiu de facilitar el bon funcionament dels aparcaments i la qualitat del servei que es dona als usuaris, l'EMT i l'empresa adjudicatària han dut a terme la primera reunió de treball. Es preveu que la tecnologia de la maquinària dels set aparcaments de gestió municipal estigui renovada a mitjans del pròxim 2024. Els set aparcaments municipals tancats són: Saavedra, Tàrraco, Bastos, Torroja, Companys, Avinguda Catalunya i Joan XXIII.
El Tribunal Català de Contractes del Sector Públic va notificar el passat 17 de novembre la desestimació del recurs especial en matèria de construcció presentat al gener del 2022 per l'empresa Equinsa, una de les empreses licitadores del concurs.
En aquesta línia, la presidenta de l'EMT, Sonia Orts, destaca que "és una bona notícia que el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic hagi desestimat el recurs. Ja hem començat a treballar amb l'empresa adjudicatària perquè la modernització de la tecnologia actual dels aparcaments municipals a Tarragona sigui una realitat al més aviat possible".