Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

Circulació interrompuda de trens a l'R13 i l'R14 entre les estacions de Vilaverd i La Plana-Picamoixons

Els Bombers han acompanyat uns 250 passatgers d'un comboi aturat fins a l'estació més propera a uns 500 metres

Vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat han acompanyat uns 250 passatgers d'un tren aturat fins a l'estació de La Plana-Picamoixons, que es trobava a uns 500 metres Vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat han acompanyat uns 250 passatgers d'un tren aturat fins a l'estació de La Plana-Picamoixons, que es trobava a uns 500 metres BOMBERS DE LA GENERALITAT
Mobilitat ACN
Divendres, 06 Desembre 2024 21:16

Els trens no circulen a l'R13 i l'R14 entre les estacions de Vilaverd i La Plana-Picamoixons a causa d'una afectació a la catenària. Segons informa Renfe, s'ha produït un incident entre el pantògraf d'un tren i la catenària.

Vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat han acompanyat uns 250 passatgers d'un tren aturat fins a l'estació de La Plana-Picamoixons que es trobava a uns 500 metres. S'ha establert un servei de transport alternatiu per carretera entre les dues estacions.

La incidència afecta els trens de mitjana distància del trajecte entre Lleida i Sant Vicenç de Calders.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix-nos a Bluesky

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

@infocamp.cat