Enguany és, probablement, la Santa Tecla que més ganes tenim de viure-la i gaudir-la per a moltes generacions, especialment per les persones petites. I, per això, entenem el malestar que té una gran part de la ciutadania i diferents actors socials, així com el sector hosteler.
Para la tranquilidad de los ciudadanos hemos de decir que no existe ningún pacto de Cs Tarragona con el equipo de gobierno que lidera ERC y el señor Ricomà. Estamos sorprendidos de los rumores que se han ido expandiendo sobre este tema.
La popularitat d’aquest tipus de vehicles, dels que cada dia veiem més en els carrers de les viles i ciutats, demostren que no són una moda passatgera.
Han passat els dos principals mesos d’estiu i sembla que tot torna a la normalitat.
Bien sabemos que un apátrida puede definirse como un ser humano que ha perdido su condición de ciudadano en el Estado al que pertenece por nacimiento o por elección. En un artículo de la BBC del año 2014 se publicó un artículo que revelaba un dato escalofriante: cada diez minutos nace en nuestro mundo un niño sin nacionalidad. En ese entonces, era considerado un problema que afectaba, por lo menos, a 10 millones de personas en todo el globo.
Encara avui en dia a tots els llocs és molt més fàcil conèixer les gestes i projectes dels seus cabdills al llarg de la història que esbrinar el que feien els seus avantpassats, si aquests eren persones corrents que no havien tingut la fortuna de formar part d’una de les elits de la societat.
El passat mes de juny va fer 45 anys del míting "Guanyem la Llibertat", celebrat el 22 de juny de 1976 al Palau Blaugrana de Barcelona.
Dia històric i alegria a mitges, els peatges de les autopistes AP7 i AP2 han estat aixecats degut a la fi de la concessió de 50 anys que tenien. És una bona gran noticia pel Penedès Interior, però al Penedès Marítim continuem pagant, pagant molt, i la concessió acabarà al 2039.
Per un grapat de vots en aquest país no s’arregla el tema de les ocupacions d’habitatges. Un fenomen que ja fa uns anys que funciona i que ha arribat a aquesta situació per una normativa obsoleta.
Al fil dels últims anuncis de BOE que apunten a que ADIF té previst instal·lar com a mesura contra el soroll per al pas dels trens als municipis de la
nostra comarca, uns murs de mides que oscil·len entre els tres i els cinc metres. Vull deixar palesa en aquest article la meva inquietud.