Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

Mor negat un home de 63 anys de nacionalitat francesa a la platja de la Pineda

El socorristes han tret la víctima de l'aigua i li han fet maniobres de reanimació fins que ha arribat el SEM

Imatge d'arxiu d'una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) Imatge d'arxiu d'una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ARXIU / INFOCAMP
Successos ACN
Dilluns, 18 Setembre 2023 21:02

Un home de 63 anys de nacionalitat francesa ha mort negat aquest dilluns a la platja la Pineda de Vila-seca, segons ha informat Protecció Civil. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha rebut l'avís de l'incident cap a un quart de quatre de la tarda. Els socorristes han tret la víctima de l'aigua i li han fet maniobres de reanimació fins que han arribat els serveis mèdics.

Els efectius del SEM han continua amb les maniobres, però finalment no s'ha pogut recuperar la víctima. Aquest succés ha tingut lloc fora de la campanya de platges, que acabava el 15 de setembre, tot i que en municipis turístics de la Costa Daurada el servei de socorrisme es manté fins a final de mes.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: