Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

L'operació policial contra una trama de falsificació de moneda al Camp de Tarragona es tanca amb cinc detinguts

Mossos i policia espanyola han practicat sis escorcolls decomissant bitllets falsos de 10 i 20 euros

Un detingut custodiat per agents dels Mossos i de la Policía Nacional a la sortida del seu habitatge en el marc de l'operatiu policial fet a Salou contra una organització de falsificació de moneda Un detingut custodiat per agents dels Mossos i de la Policía Nacional a la sortida del seu habitatge en el marc de l'operatiu policial fet a Salou contra una organització de falsificació de moneda MAR ROVIRA / ACN
Successos ACN
Dimecres, 20 Setembre 2023 15:56

L'operació policial d'aquest dimecres en contra d'una organització especialitzada en falsificar moneda en diversos municipis del Camp de Tarragona s'ha tancat finalment amb cinc detinguts. Segons han concretat fonts policials, a partir de les sis de la matinada s'han efectuat un total de sis escorcolls: quatre en domicilis de Salou, així com un a Cambrils i un altre a Reus.

Les entrades han permès intervenir bitllets falsos de 10 i 20 euros, així com altres efectes relacionats amb la investigació. En l'operatiu han participat agents d'ordre públic i de la Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos, així com de la policia espanyola i l'Europol.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Banner compte pagament BASEAdvertisement

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: