Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

Mor el conductor d'un turisme en un accident amb quatre cotxes implicats a la C-14 a Alcover

La carretera ha estat tallada i s'ha desviat el trànsit per la C-37 i l'N-240

Imatge d'arxiu d'un vehicle del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) Imatge d'arxiu d'un vehicle del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ARXIU / INFOCAMP
Successos ACN
Diumenge, 02 Febrer 2025 19:04

El conductor d'un turisme ha mort aquest diumenge a la tarda en un accident de trànsit en què s'han vist implicats quatre cotxes. Es tracta d'un home de 69 anys veí de Saragossa. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, el sinistre ha passat a Alcover, al punt quilomètric 26,3 de la carretera C-14, i els serveis d'emergències n'han rebut l'avís a les 15.50 hores. Per causes que encara s’estan investigant, quatre turismes han col·lidit i el conductor d'un d'ells ha mort. Hi ha hagut cinc afectats més que el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha atès a peu de carretera i després ha traslladat als hospitals Joan XXIII de Tarragona, Sant Joan de Reus i Pius de Valls.

Arran de l'accident s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, set dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i quatre ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del SEM. S'ha tallat la C-14 fins a les 18.30 hores i s'ha desviat el trànsit cap a la C-37 (Alcover) i l'N-240 (Montblanc).

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix-nos a Bluesky

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

@infocamp.cat