L’Ajuntament de Vila-seca ha tret a licitació recentment quatre expedients de contractació per tal de realitzar diverses obres al municipi per un valor total d’1.047.342 euros.
Projectes que s’iniciaran abans de l’estiu
Condicionament i revegetació del canal d’aigües pluvials del Raval de la Mar. Aquests treballs compten amb un import total de 218.112 euros i permetran reparar diferents trams del revestiment de formigó, es milloraran diferents sortides de drenatge del parc de la Torre d’en Dolça i es reforçarà la vegetació amb 200 arbres i 1.500 arbustos autòctons.
Plantació i revegetació del nou circuit de pumptrack i de les zones adjacents al Parc de la Torre d’en Dolça. Amb un pressupost de 87.834 euros, el projecte permetrà realitzar obres de jardineria i vegetació amb la finalitat d’integrar paisatgísticament el circuit de pumptrack a la resta del parc de la Torre d’en Dolça.
Rambla de Catalunya. Remodelació de la xarxa d’aigües residuals, nova instal·lació de la xarxa de pluvials i adequació millora urbana de les voreres i carrers perimetrals de la Rambla de Catalunya de Vila-seca amb un import de 649.000 euros.
Subministrament, instal·lació i legalització d’un sistema de 9 punts de videovigilància mitjançant lectors de matrícules. Aquesta actuació, finançada a través dels fons Next Generation de transició digital, està pressupostada en 92.396 euros i permetrà aquets càmeres de videovigilància en diferents punts d’accés al nucli de la Pineda.